CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Murahkanlah Rezeki Insan yang Klik

Wednesday 15 February 2012

Suatu Ketika Dulu

Assalamualaikum...

Setelah bertahun lamanya tiba-tiba aku rindu pada kenangan yang telah terbina sejak dari budak hingusan dulu bersama teman-teman dalam menjalani kehidupan sebagai sang pengemis ilmu yang tegar! cehh ayat.. padahalnya blajar malas..

Sebagai merawat rasa rindu yang lara nie aku buka gambar-gambar yang pernah kita lukis dulu. Dan keputusannya....

 DTK6A yang bajet skema especially aku,hahaha....


 WDC yang gila2 especially yang blakang aku tuh. *kaki buli


 En kamarul yang COOL


tengah berlakon...


Kami sentiasa serasi(^_^) 

Geng-geng buat ketupat sebelum masuk kuliah..

sekian

Ok cukup dulu sampai sini, esok klau free aku sambung lagi.

Thank you, Have a nice day ! (^_^)

4 comments:

  1. En. kamarul kan diantara top trainer kiteorg.. Apa yang penting nasi dagang mak en. buat terbaekk yang penah saya makan:)

    ReplyDelete
  2. Razfira: budak hingusan lagi masa nie,huhu..

    ReplyDelete