CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Murahkanlah Rezeki Insan yang Klik

Sunday 4 March 2012

Begini Caranya - Shaheizy Sam & Yana Samsudin

Assalamualaikum..

Pernah dengar lagu nie? Kalau tak pernah jom layan..                                                                                          

                                  

Comel sesangat mereka nie!






Begini Caranya by Shaheizy Sam & Yana Samsudin

Aku tak bisa menyatakan perkataan
Kelu lidah bila berdepan kamu
Percaya pada naluri hatiku
Yang nyata sudah ada depan mata

Tapi aku masih belum mengenalmu
Untuk menikmati rasa sebenar-benar cinta

Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Begini caranya bagi diriku
Caranya bagi diriku

Tapi aku masih belum mengenalmu
Untuk menikmati rasa sebenar-benar cinta

Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Aku tahu dimana nak cari cintamu
Disini tak mungkin mengalah
Dengan apa yang mendatang

Yang ku tahu ku cuba terbaik untukmu
Yang indah jadikan kenangan
Yang duka perbetulkan

Begini caranya bagi diriku
Caranya bagi diriku



Amacam? best tak? ok la kan.. boleh tahan jugak suara dia orang nie. Tak gituu??


Thank you, Have a nice day! (^_^)

3 comments:

  1. ah dengar.. leh tahan gak osre Sam ni.. diorang nampak sepadan!

    ReplyDelete
  2. tula pasal. saya pun rasa diaorang nie sangat serasi bersama,huhu..

    ReplyDelete
  3. salam singgah..

    sweetnya blog u..

    eh.. ada lagu diorang berdua ek rupanya..

    jemput singgah blog madam ye.. ;)

    ReplyDelete