CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Murahkanlah Rezeki Insan yang Klik

Saturday, 25 February 2012

Aneh! Bagaimanakah ianya berlaku?

Assalamualaikum...

Entah apa yang aneh. Haha aku saja buat tajuk gempak padahal bendanya takde la aneh mana sangat pun. Korang nilai la sendiri aneh ke tak ya.

Tengok gambar kat bawah ni betul-betul. Apa yang korang nampak? Ada 1 titik kecil warna merah dan 1 bulatan besar warna biru. Nampak tak? Kalau tak nampak buka mata korang luas-luas sampai terkeluar biji mata. Sekarang nampak tak? Kalau tak nampak jugak pendek umur.*cerita nujum pak belalang,hihi..


Sekarang semua dah nampak kan? Pandang tepat kat titik merah tu selama lebih kurang 30 saat pastu tengok apa yang korang nampak.


Selamat mencuba...



Apa yang korang nampak?

Thank you, Have a nice day! (^_^)

10 comments:

  1. x nampak pape pon... huuhuhu.. nampak ape benanye?

    ReplyDelete
  2. warna biru hilang...

    ReplyDelete
  3. disekeliling bulatan bira macam berasap

    ReplyDelete
  4. nampat jelmaan toyol

    ReplyDelete
  5. Kena betul-betul fokus kat bintik merah tu..

    ReplyDelete