CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Murahkanlah Rezeki Insan yang Klik

Friday 24 February 2012

Orang Tentu Kata... OK!!

Assalamualaikum...

Apa aktiviti yang biasa orang buat time cuti? Entah aku pun tak tahu. Tapi yang pastinya bagi mak-mak kat luar tu mesti pergi pasar beli barang dapur untuk dijadikan stok.

Sesapa yang nak shopping barang-barang dapur aku mencadangkan korang pergi ke pasaraya OTK coz sekarang tengah ada promosi harga bazar!  Promosi ni hanya dari 24 Feb sampai 11 Mac jer..

Antara barang-barang yang murah dijual dari harga RM1.00 - RM10.00, bukan cikai punya barang tau! Kalau korang percaya meh datang sendiri tengok. Korang jangan salah faham aku promote bukan sebab aku kerja kat situ tapi bagi menghargai jasa orang yang hantar flyers ni,huhu tq!

Ni senarai harga barang-barang yang murah bermula dari harga RM1.00 jer..

RM1.00
1) Bihun cap menara
2) Drinho soya jagung -2 tin
3) Biskut captain munch choc chip
4) Berus gigi colgate classic
5) Sabun, syampu dan losyen bayi
6) Sabun aktif detergent
7) Pure & fine hair gel
8) Liso handwash
9) Aiskrim cremo
10) Pisau,senduk,sudu,garfu dan macam-macam lagi la.. *nak tulis semua esok pun tak abih..


RM2.00
1) Sardin Moli
2) Kicap lemak cap pelangi
3) Buah laici dalam tin
4) Biskut cream cracker siang-siang
5) Ikan patin
6) Marjerin Sri
7) Bekas tupperware
8) Bakul sampah
9) Aneka mi cap Salam
10) Penyodok dan banyak lagi barang keperluan rumah.

RM3.00
1) Mayonis Telly
2) Kek chiffon Fuji
3) Peluntur cap Pipit
4) Jem roti dan biskut pelbagai perisa
5) Jus Oren Goodday
6) Pelembut fabrik De'free
7) Pembersih muka Pure & Fine
8) Ikan terubuk
9) Ayamadu chicken
10) Bakul,baldi, rak kecil dan sebagainya..


Tunjuk gambar sebagai bukti,hihi..






Banyak lagi barang-barang yang murah tapi aku tak larat nak tulis semua, lagipun kalau aku tulis semua mesti korang muntah tengok banyak sangat. Tunggu apa lagi? Jom serang pasaraya OTK!!

Promosi ni hanya terdapat di Pasaraya  OTK kat Gombak, Sentul dan Puchong. Sesapa yang jauh tu minta maaf la ye. Nanti aku survey kat tempat lain plak.

Thank you, have a nice day! (^_^)

2 comments: