CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Murahkanlah Rezeki Insan yang Klik

Friday 27 January 2012

My BestfrienD BirhtdaY !

Assalamualaikum,

Alhamdulillah pagi nie aku masih berpeluang ntuk melihat keindahan alam ciptaan Tuhan Yang Maha Esa..

Cam bese la hari cuti nie aku bangun awal sarapan & pi jogging ngan opismate aku.. ok2 aku nak cite sal bestpren aku la nie..

Actually arini birthday die tapi aku tak wish pun coz arini aku nak kuar ngan die gak.. smalam aku chatting ngan die aku saje wat tak tau, aku tau mesti die tunggu aku wish kat die last2 aku tak wish gak.. mesti die ingat aku dah lupa arini brithday die,haha kejamnye aku kan..

Tapi.... yang sebenar2nye.. aku dah ade agenda yang tersendri.. tapi tak leh bagitau skrg takut kantoi..haha *dengan harapan die tak baca blog aku arini..

Ok la aku nak bersiap, tak sabo nak celebrate bestday die, tata..

P/S: Hargailah sahabat anda coz sahabat sejati sukar dicari & takleh ditukar ganti! ^_^


nah kek sejibik..haha

Terima kasih, have a nice day ! (^_^)

No comments:

Post a Comment