CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Murahkanlah Rezeki Insan yang Klik

Wednesday, 25 January 2012

mY mUm sTorY

Cuti Tahun Baru Cina aku balik kampung dengan excited, bese la da lame tak balek.. aku rindu sume anak2 buah aku yang comel & cuteness ^_^.. Benda yang aku nak cite skrg neh psal mak aku. Satu pagi tuh mak nak gi kdai ngan abah, duk kalut2 berciap neh dia terlupa pkai kain dalam.. Nak dijadikan cite mak aku cari kain dalam hampir stengah jam tapi tak jumpa ntah kat mana dia letak pun aku tak tau.. Tiba-tiba kelibat mak aku hilang bersama abah.. Dalam ati aku *umm mungkin mak dah jumpa kot kain dalam dia..

Yeay yeah mak dah balik --> anak saudare aku la tu duk menjerit sawan bagai haha..

Aku pun duduk la bersila ngan mak aku sambil makan roti canai pastu aku nampak mak pkai suar kaler hitam geligih2 bawah dia macam mata gergaji. Pelik dan ajaib.. Aku tak penah nampak pun suar tuh sbelum neh... Aku pun tanye la sambil tangan tunjuk kat suar tu.. Mak tersenyum sambil berkata *nanti mak beli yang laen ye ^_^ nie suar track yana mak kerat pkai pisou.. hahahahaha

                                              

Ini adalah gambar hiasan semata-mata


adehh makk~~ n_n

Terima kasih, have a nice day ! (^_^)

3 comments:

  1. patutla yana creative...turun dr mak rupanya...hehe

    ReplyDelete
  2. hahaha..xpe2 nt yana dpt yg bru...lg pong yana bole pkai ape..wat mcm mak yana..nk creative cket wat lak bunga2 kt bwah tuu..hahaha

    ReplyDelete